Måste skärpa till mig

Det blir ju inte så mkt av min bloggkarriär annars..

Har börjat träna igen. Imsåg att man inte blir vältränad av att ligga på soffan. Men fyfan vilken djävulsk träningsvärk jag har! Fick inte upp vänster arm över huvudet i morse... Här behövs det hårt arbete om man ska lira beach i sommar och inomhus i höst.

Var i Falköping förra helgen. Volley 2000 och så fyllde Carin 25. Volleybollturneringar är det någonting speciellt med. Hur kommer det sig annars att man sitter i en buss, sover ca 5 timmar under en hel helg på ett kallt skolsalsgolv och käkar taskig mat när man istället kunde vara hemma och ha det skönt? Jo, för att det är så jäkla kul!!!
Vill tacka tjejerna i U-13 och Lotta för en oförglömlig helg. Ni har inte bara fått mig att gå på högvarv utan sömn en hel helg. Ni har ju oxå lärt mig skånska. Hauseböser och päregröd kan nu läggas till i mitt ordföråd.

På lördagskvällen var jag hos Carin och Stisse. Överaskningsfest för Carin som måste ha blivit förvånad ett par gånger. Jag som inte hört av mig på rikgit länge och Malin som var nere i Spanien. Sen en bil som födelsedagspresent... Jag hade då inte klagat =p
Alltid lika kul att träffa gamla bekantskaper med nya ansikten.. Eller? 8 år har gått och man tycker folk ser likadana ut, lite äldre och smartare bara.. I säng kl 4 efter att Carin och Therese fyllt mig med otaliga glas och upp kl 6, pigg som jag vet inte vad..

Det här med 3 jobb var ingen superidé direkt! Kan inte riktigt fokusera på ngt känns det som, ite så mkt som jag skulle vilja iaf! 2 jobb räcker nog för mig, det ska jag försöka komma ihåg i framtiden..

Ytterligare en historia om hur tankspridd man är.. SMSar en sak till mig själv så att jag ska komma ihåg det när jag kommer hem. Precis när jag ska stoppa ner nallen i fickan så piper det till och jag tänker: åh, undra vem som skickar til mig...


image6

Boris har gått ur tiden! Inte alla världsledare som blir ihågkommna som en riktigt jävla suput och dessutom får en vodkasort uppkallad efter sig.. Hur många kommer om 5 år komma ihåg honom som mannen som ledde Ryssland ut ur Sovjetunionen??
Undra hur man själv kommer bli ihågkommen. Jag skulle ge mycket för att överleva min egen död, bara för att stanna kvar någon dag och se vad folk snackar för skit  =p

Nu ska jag slagga, träning och IKEA imorgon.. Duktigt duktigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0