Påskhelgen flög förbi

Jaha, då var påsken över och den gick jäkligt snabbt!

Torsdagen börjades med ca 500,000,000 millimetrar i bil mot Vingåker. Väl där så grattades kära Mormor på sin 75-årsdag. Hon påminde mig om att jag för flera hundra år sedan lovade att jag skule spela trumpet på hennes begravning. Hmm, jag tror inte hon vet att jag slutade för 14 år sedan...

Sedan på kvällen så blev det några kära återseenden på Götgatan 3A. Skitkul att träffa Sami och Martin och Robban och Marie och alla andra. Synd bara att man var lite väl kär i spriten på förfesten men det var ju kul att ngn skrattade åt mig iaf, haha.. "Värsta Baywatchsenen" =p I mina ögon var det det!

Safiren sedan, tydligen spelade Black Jack. Synd att jag missade det, jag som bara älskar dansband!! Raid kom aldrig och hämtade mig på natten, jag skrek att jag kulle köra ner hans kryckor i halsen på han. Men det hade jag aldrig kunnat göra, Raid hann nämligen före på ngn annan snubbe =p


Fredagen gick i samma stil. Family på dagen och fest på kvällen. Star Light skulle ju invigas för min del. Baren var ok men resten kändes rätt sunkigt.

Lördagen spenderades med familjen och en massa påskmat. Eller inte så mkt för min del, festmagen sa stopp för det. Några kalla på kvällen igen, det var ju trots allt lördag!

Söndag måndag var jag helt förstörd, har haft feber och skit så jag tror inte jag var utanför dörren mer än 1h på 2 dagar max. Gjorde dock inget, desto mer tid hemma blev det.

Hur kändes det att komma hem då? På vägen mellan K-holm och Vingåker så slog det mig hur deprimerande det kändes med själva miljön men hur upprymd man var över att få träffa allt folk. Kan man inte bara ta med sig alla ner hit istället? När man väl var tillbaka i Helsingborg så kändes det som om att man lämnat "hemma" men ändå kommit hem. Konstig känsla... Men trots allt så har jag rotat mig mer och mer här nere så det väger väl över i matchen Helsingborg vs mitt förflutna. det är här jag har min framtid.



Pratade med en vän förut som seriöst ville bli nunna pga av den uteblivna kärleken. "Lägg av!" sa jag. Allt har sin tid och sin plats. Haha, fan så klok man kan va när det gäller andra men oklok när det kommer till en själv. Men man lär sig av sina misstag som jag brukar säga, jag har lärt mig en hel del kan jag lova =p



I MP3n går In Flames senaste varm, riktigt skön i vårsolen!

I övrigt så längtar jag till sommaren och beachen!

image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0