Stress

Jobbar för fullt med nya jobbet och gamla jobbet. Ska hem över helgen. Har inte flyttat klart än. Vart tar all tid vägen?????

Nya jobbet först. Har inte hunnit varit där så mkt denna veckan. Gått segt 2 dagar irad innan sista timmen innan jag skulle hem. Ramlade över en affär som ger mig en månadslön på någon timme bara om jag inte fukkar upp det. I så fall tar jag livet av mig!!! Fan vad sur man skulle bli!! Annars verkar det bra. Lite stressigt och oorganiserat just nu men inte så konstigt när det är så många nya på väg in. Blev tillfrågad om att hålla lite utbildningar och fick 12% mer i lön utan att fråga. Men det känns ändå ovisst att bara ha provision. Som tur är har jag ju 2 månader till med volleybollön som man kan känna sig för lite.

Volleybollen då. Amerikanerna åker hem snart så jag måste anställa en ny person snarast som kan jobba med fritidsgympan. Helst innan helgen...
Satt i möte i kväll med annonsprodutionen och elitsektorn. Ska ringa runt till lite olika förbund världen över och det känns skitkul just nu. Mkt spännande på G och det är så det ska vara!

Lägenheten sen då. Flyttade in i fredags utan att ha sett den =p Lite nervös var man men det kommer bli riktigt bra med lite färg på väggarna. 3 minuters gångväg ner till havet och stranden och västerläge på ballekongen lovar gott inför sommaren.

Och så påsken då. Åker hem på torsdag till kära Vingåker. Har inte träffat vänner och familj på evigheter känns det som. Safiren på torsdag, gammeltanterna får akta sig för då jäklar! Påskmat under helgen hoppas jag och mycket must! Godis är jag inte så mkt för men va fan, påskharen kommer ju bara en gång per år!

Ska försöka slagga nu efter 10 koppar kaffe, lååång dag som väntar imorgon.
Vi ses i helgen Vingåker!

image5

Haha, glömde nästan en sak! Som en storm har det svept söderut över Sverige, likt en blixt slår det ner på skånes slätter. Är det bara ett rykte eller är det sant?? Det blir förfest på Götgatan på torsdag! Fan så glad jag blir =)

Kommentarer
Postat av: Robban

Ryktet är sant... Såklart;) skål!

2007-04-05 @ 15:38:03
URL: http://liberob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0