Blodbad

Jag vaknar upp mitt i natten och det ser ut som Stockholms blodbad i sängen. Nej kära gott folk, jag har inte fått sken mens eller någonting liknande... Jag har blödit näsblod hela natten.

Man vaknar av att det smakar järn i halsen/munnen och beger sig ut mot toaletten. När man släpper greppet man så väl har hållt om snoken så sprätter det till och ett bubblande ljud bildas när blodet skvätter upp på väggen.
Det kändes för ett tag som om man levde i en dålig amerikansk college skräckfilm =p

Men nu blir det till att bränna näsan. Vill inte bli den andra som går bort för tidigt pga blod i lungorna...

Kl är 0513och man kan inte sova, snacka om uttråkad! Ingen träning heller blir det idag, vad fan ska man göra?
Organisera alla 250 DVD filmer efter bokstavsordning eller genre(det känns inte riktigt som om jag har stavat rätt här)? Neej tror inte det va?

Kommentarer
Postat av: Lina

Det stavas genre, men vi fattar vad du menar vännen.. ;)

2007-08-23 @ 14:01:46
Postat av: Perra

Om du kollar noga en gång till så ser du att det är det det står =p

2007-08-23 @ 15:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0