En tråkig lista som jag snott av lunalainen

Saker som jag vill ha hos en kvinna utan inbördes rangordning

1. Rolig
2. Snäll
3. Omtänksam
4. Söt
5. Tränar då och då
6. Gillar att mysa
7. Hon frågar hur jag har det ibland
8. Hon ska få mig att vilja bli en bättre människa, men hon ska inte vilja ändra på allt hos mig
9. Hon ska vara förstående om jag har en mindre bra dag
10. Hon ska vara längre än 160, om hon inte uppfyller alla andra punkter, då får 155 duga =p
11. Hon ska vara en kvinna och ingen liten omogen tjej
12. Hon ska säga att hon tycker om mig och att hon bryr sig om mig

Sista listan på länge här... Tycker bara sånt är fjantigt =p

Kommentarer
Postat av: Janne

Snygg då perra? snygg? Alla punkter och hon är 161 med ett bmi på 45.... haalååå. :P Love you man!

2007-08-18 @ 01:28:13
Postat av: Perra

Haha, kan ju inte skriva det. Vill ju inte visa min ytliga sida =p Och det går ju alltid att operera, hehe.. Love u!

2007-08-18 @ 12:46:16
Postat av: lina

Perra, jag har ju allt det där! Förutom den lilla detaljen att jag vill ändra allt hos dig.. ;p
Ser fram emot fika på onsdag, du ska få höra alla detaljer.
Puss!!

2007-08-20 @ 09:41:47
URL: http://lunalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0