Förlorat hoppet om mänskligheten

Jag kollade runt lite på nätet och hittade Josefin "Slitz" Öqvists blogg. Efter ca 7 sekunders läsning så hade jag tappat hoppet om hela mänskligheten. Jag vill inte spy ut en massa galla så jag låter bli. Men det är sååå svårt, aarghh.
Måste.. IDIOT!!!

Annars då? Jovars, kollat friidrott på TV. Hade ställt klockan på 08:10. Hade någon drömm om en vit boaorm så var tvungen att kolla golvet innan jag släpade mig till soffan. Såg Carro skutta häck innan sömnen tog övertaget.
Vaknade upp lagom till reprisen utav höjdhoppet, lite till skuttande där..

Hade tänkt ta mig ut och springa idag men det får vänta tills i morgon. Halalid ner, strandpromenaden och Pålsjöskogen tillbaka tills man kommer hem och kravlar sig upp för trappen innan man dör på vardagsrumsgolvet.
Har tränat i veckan och känner mig ok ikopxen. Den där core-träningen på pilatesboll som man skrattade åt först har gett lite resultat. Hoppas på att vara med så mycket som möjlig under säsongen, så jäka svårt är det ju inte att spela.

Trodde man hade hittat det tidigare i sommar men det verkar inte så. Man vill så gärna men inser att det kommer nog inte att bli något. Om det bara kunde vara på en annan plats och vid en annan tidpunkt... Fan, hatar det här!

Nu ska jag gå till Ica och handla inför kvällen, måste bo granne med världens sämsta Ica, det stänger kl 17 på helgerna. Kl 17! Vafan..

Varför är känslan nu... Det kunde vara så bra..

Kommentarer
Postat av: Lina

Mmm. lycka till med den löpturen idag.. :)Haha

2007-08-26 @ 11:10:48
Postat av: Janne banan

Du måste ju citera Perra! Trodde du hade blivit lite gay och inte kunde stava där ett tag..
Puss i ljunsken.

2007-08-26 @ 14:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0