Lindemans och jag

Satt hemma igår och hade laddat för att göra absolut ingenting, men så frågade Lina om vi skulle dricka lite vin så det sket sig =) Turade över till Danmark och köpte en bag in box Lindemans. Precis som Carina sa så var den djävulskt god!

Satt och snackade skit med Lina och lyssnade på när hon sjöng Dunka mig. Adde och hans syrra dök upp senare.
Tänk vad vi hatade varandra i början men kommer så jäkla bra överns nu Lina =p
Bestämde att vi skulle vara varandras "reserver" vid 30, haha..

Efter några glas vin så hörde Kalle av sig och vi bestämde utgång. Varje gång ute blir kanon, kan inte ha tråkigt med honom. Var med i matchen fram till Cardan ungefär, 1 korv på 2 dagar och 2 liter vin tog ut sin rätt. Vaknade i morse, sovandes framför TVn på golvet. Det stod en sko i kylskåpet... Vet inte när/var/hur jag kom hem.. Ville bara dö men orkade inte röra på mig. Vaknade till ytterligare en gång lagom till 800 meters loppet under 7-kampen.. Somnade om och kröp upp kl 18... Lätt att somna ikväll då, NOT!!!

Var på McD förut med Mats och Ernesa. Det tog 1 timme att få i sig en burgare, haha. Fan de var på Rush Hour 3 igår, vill oxå se!

Kommentarer
Postat av: Reservbruden

HAHAHA! Fan så illa Perra! Känns som vi andra gick hem i rätt tid iaf. :)
Det blev en rätt lyckad spontankväll, tänk vad lite vin o en gitarr kan göra.
Får köra en repris innan jag drar, och visst tycker jag om dig vännen, men bara när du är nykter.. ;)

2007-08-26 @ 22:15:04
Postat av: Perra

Det är ju klart! Hur kan man INTE tycka om mig =p

2007-08-26 @ 22:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0