Märkt

Var inte med på träningen idag, skaffade en ny tatuering på Evil Twins.  Sätter in en bild om någon dag när plasten är borttagen. Gjorde den på vänster triceps och trodde det skulle göra något så satans ont. Ni vet hur det känns att få ett tjuvnyp på baksidan? Jag hade så fel, det kändes inte alls! En gång stack det till lite när han drog nålen mot armbågen men annars var det kolungt.

Var och pratade om min ansökan till klubbchefsjobbet igår. Som väntat så fick jag det inte, en massa andra med bättre utbildning än jag som sökt det. Men de ville att jag skulle vara projektledare för Idrottslyftet. Om de löser ett körkort så är jag med sa jag. Får se hur det går, skulle vara skönt att fixa skiten. Morsan var 28 när hon tog sitt så jag har mindre än 1 år på mig =p

Annars är det lugnt. Kollar lite friidrott på TV. Såg Robban åka ut i semin idag, men det var en schysst tid ändå. Hoppas man har tid i september att åka upp till Götet och festa lite där med dem.
Annars har det inte varit många att jubla över, Carro och Wissman är väl de enda som presterat riktigt bra.

Ska upp och tvätta tidigt i morgon, skönt att man haft 2 vilodagar nu. Med träning och så så känner man att man inte är 20 längre. Helt sjukt! Jag är ju för fan bara 27...

Snacka med C på MSN förut, inte bara jag som flyttar snart. Men eftersom det är sjuhundraelfe gången så känns det ungefär lika spännande som ett V75-lopp på TV4 sporten en regning onsdagskväll. Förstår inte varför det ska vara så svårt att slå sig till ro någon gång. Vad är det inom en som gör att man är så jäkla rastlös och inte kan ta det pyjamas? Vad letar man efter, eller är man bara sån här?

Ska träna så jävla bra i morgon så att det blir oundvikligt att inte spela denna säsongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0