Skapligt utvilad!

De senaste 30 timmarna så har jag sovit 18.. Det var hårt i lördags men nu mår jag som en gud igen!

Har kollat en del på Antoine Dufour på nätet. Drömde i natt att jag satt och lirade samma låt, så nu ska jag börja med gitarr! Inget snack om saken, hur svårt kan det vara? Ska jag bo i Örkelljunga finns ju ändå inte så mycket att göra.

För 2 veckor sen så skickade jag in en ansöken till positionen som klubbchef. Trodde inte de skulle vara intresserade, det är säkert folk med mycket större erfarenhet än jag som har sökt. Men så ringde Linda idag och ville träffas på onsdag. Vi skulle prata om ansökan och hösten. Kul! De har säkert andra bra som sagt men roligt att de vill prata vidare om saken.

Annars går jag och väntar på träningen, så jäkla kul att kunna vara med igen. Hoppas vi blir ojämnt antal så att man kan smyga in någonstans =p




Kommentarer
Postat av: Lina

Gud, vad jag önskar att jag kunde få sova 18 timmar.. Jag håller tummarna för dig på onsdag, hoppas du får jobbet!! Kramar

2007-08-27 @ 15:05:15
Postat av: lovisa

Antoine Dufour är galet säker!

2007-08-27 @ 20:53:49
URL: http://loueza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0