Safiren

Dagen efter dagen efter. Den 26:e.. Igår var jag på Safiren efter mycket om och men. Trodde aldrig jag skulle åka dit för jag är allergisk mot folksamlingen som är där. Men jag vet inte om jag varit fullare alla andra år och dämed sett mer folk eller om det helt enkelt bara var mindre folk. Skönt var det iaf för nu hann man faktist prata lite med folk. Kuriren tog bild på mig och Johanna, de gick inte riktigt med på att vi hette Crap Bag och Miss Consuela Bananahammock. De gick nog däremot på vår story om att vi träffats via Internet så får se om vår fabricerade kärlekshistoria kommer med i morgon.
Kvällen började med att hjälpa Robban med lite saker innan vi började festa. Gick vidare till Ado och fortsatte där innan vi tog buss-taxi till stan. Fick tag på en taxi vid halv 3 när jag skulle hem och åkte med Cia och Milla. Systrarna sov där bak när jag tjattrade med taxichafuören. Skulle vara lite schysst eftersom jag trodde att vi bodde på varsin sida av Vingåker så jag sa åt dem att jag kan hoppa i centrum och gå åt mitt håll så kunde de åka åt det andra hållet. Blir lite ledsen när jag har hoppat ut och ser att de åker åt samma håll som morsan bor =p
De måste ha flyttat, haha..
När jag kommer hem ligger brorsan och kollar på film, vi snackar lite och kollar på Nina Frisk. Jävla skitfilm med ett jäkla skitslut. Kl 05 somnar vi in lite irriterade över slöseriet med tid som den filmen innebar.
I morgon åker jag hem till Örkel igen men hade gärna sluppit träningen så man kunde stanna kvar här ett par dagar till. Sak träna tjejerna imorgon men hinner nog inte hem. På lördag ska jag med på turneringen i Svedala så det blir till och gå upp med Tuppen.

Kommentarer
Postat av: ernesa

tja snyggo! uppdateringar taack=).. sen kanske korten från nyår;) ses på söndag

2008-01-10 @ 21:58:52
Postat av: Perra

Tjoo snyggo!
Det far bli nasta vecka nar jag oxa har internettet
hemma =p En del bilder blir det, annars far du kolla facebook ;p

2008-01-10 @ 22:23:01
Postat av: ernesa

fortfarande inget internet=/.. har inget facebook tyvärr=)

2008-01-11 @ 00:46:49
URL: http://ernesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0