Freeda

Vaknade 0845 i morse och kom på att jag skulle vara på andra sidan stan om en kvart. Fan! Taxi, onödigt dyr sovmorgon måste jag säga! Skrev på ett hyreskontrakt på en lägenhet som jag aldrig sett. Flyttar dit om 2-3v.
Detta var den billigaste jag har hittat på 8 månader och den var ändå dubbelt så dyrt som den i Vingåker, och då är ändå denna mindre!

Tog sen en promenad i solskenet nere vid kajpromenaden och filosoferade om livet. Är man verkligen vuxen när man är singel och inte har körkort? Tror fan inte det...



Kvartsfinal på söndag men i dagsläget ser det tunt ut. Om inte folk blir friska så blir det ofrivillig comeback på söndag. Haha. Det vore ngt =p
Nej allvarligt, detta är det värsta jag varit med om. Sånt jävla oflyt ska inte existera men det gör det tydligen och det yttrar sig i osannolika skador och mystiska sjukdomar. Tycker det är synd för alla i laget förtjänar mycket mer än så!



Det ser ut att bli en volleybollfylld vår. Volley2000-SM, sen upp på J-SM och kika, och sen coacha på U-SM förhoppningsvis. Släng in en tryout helg innan där så förstår ni att det inte blir många krogrundor förän tidigast i maj.


En helt ovetenskapligt baserad studie visar att kvartsfinalerna slutar på följande vis:

Falken - VVK 1-3
Habo - TV 3-1

Tierp - Sollet 3-2
Hylte - ÖVK 3-4 efter diverse omspel och protester (roligare med 7 matcher!)

Sen kan ni ju gissa på vad denna studie har kommit fram till för resultat i semin...



MP3

Sepultura - Territory

36 Crazyfists - At the end of August

Machine Head - HALO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0