Mycket att fundera på

Helgen är snart förbi och mycket har hänt. Ska försöka mig på en resumé....

VB först. Torsk i fredags mot Hylte. Inget att snacka om, de var klart bättre. Men är glad över hur alla krigade in i det sista.

Sen blev det utgång igår. Så jävla onödigt att ta med kortet, varför hinka massa sprit på cardan??? Man blir varken smartare eller rikare...

Fest ikväll hos mig. Skapligt dragen när telefon ringer. Vem kan det vara? Står i kön til Harrys med en massa 2-barnsmorsor och funderade allvarligt ett tag på att gå hem. Men tur att det inte blev så..  En kväll som denna så ifrågasätter man gärna sina egna principer... Till och med värt att kallas 08 och Upplänning =p Eller nästan, hmm =)

Skulle gärna dra hem så snart som möjligt men det går inte. Massa möten och så med jobbet. Men vill verkligen hem när mormor blir 75 och morsan 45. Polaren har det kasst och man har inte träffat folk på väldigt länge. Trivs oerhört bra här nere men saknar folk varje dag, i alla situationer..

Varför krockar det? Hultan förra året var verkligen the time of my life! Grymnt väder tillsammans med bra polare och sköna engelskmän. Sedan en och annan oförglömlig konsert...
Men ska det bli ngn karriär här så krockar det i år. Kan inte riktigt skita i denna utbildning om man ska komma dit jag vill. Men det hade funnits ca 10 veckor till under sommaren att lägga den!

Så jäkla svårt det ska vara att somna. Matsa ringde nyss och frågat vart jag tog vägen, så omtänksamt =p Haha.. Lite massage på tinningarna och man hade somnat som ett barn..

Sommartid i dag. Våren har kommit och allt med det. Man blir verkligen som en ny människa! Ute och knallar nere i hamnen när havsbrisen fläktar mot den hårlösa skallen =( Klant!!
Vad trevligt det skulle vara om Nurse var ute och strosade och pratade oxå.

Flyttar för 15e gången i mitt liv nästa vecka. Är det jag som har svårt att slå mig till ro eller vad kan det vara?
Såg på tv att medelsvensken flyttar 10 ggr per livstid men jag ligger lite före. Och så jäkla gammal är jag ju inte. Visserligen halvvägs till 52 men vadå =) Kan inte svara på hur länge det blir innan nästa flytt. Vore dock trevligt om den flytten blir inom stan, inte utanför. En kvinns att hålla hand med skulle öka de chanserna avsevärt.


MP3N

Marvin Gaye - Heard it through the grapewine

Otis Redding - Sittin´ on the dock of the bay

Sam % Dave - Soul man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0