Skitförbannade skitonsdag

Jag är ju inte lite dum i huvet må jag säga!!! Tankspridd dessutom. Detta slår nästan den gången som jag gick ner på Konsum för att handla för att fem timmar senare komma hem tomhänt och kollar i kylskåpet och säger "här var det tomt".

Jag står och pratar i telefon och gör en intervju inför kvartsfinalen på hemmaplan. Samtidigt så ringer den andra telefonen, redan en sak för mycket här! Jag skulle ju dessutom ge mig på att trimma polisongerna, samtidigt. Förstår inte varför. Min hjärna är ju inte skapt med simultanförmåga. Så jag glömmer helt enkelt att sätta på munstycket efter den andra intervjun och hugger in. Och dessutom så glömmer jag bort att det bara är polisongen som ska rakas, så jag drar hela sidan!!! Inte så snyggt. Istället för 15mm blir det typ 2mm.... Bara att raka bort allt hår, jag som äntligen hade börjat få en frisyr igen.....



Sen på kvällen var det kvartsfinal mot Hylte. Tuta och kör var det hela matchen igenom. Förlust med minsta möjliga marginal men det var ett ÖVK på plan som vi inte sett på hela säsongen. Alla var heltända och kämpade som djur. Inte alltid det fagraste spelet men otrolig spänning. Trots att vi faller på målsnöret så känns det jäkligt bra inför fredagen. Då ska vi fan vinna!



Dessutom var hade jag en släng av magsjukan i morse. Hade det funnits en motsvarighet till fredagen den 13e så är jag helt övertygad om att det hade hetat onsdagen den 21a i stället, haha.



MP3n

Korn - Freak on a leash

Faith No More - Epic

Slipknot - Wait and bleed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0