Fotbollsgalan och kamera

Har precis beställt en kamera på nätet nu, kul att plåta egna bilder och inte tjuva alla andras hela tiden.. Billig var den oxå.
 
Ska springa hem nu och se när Zlatan får guldbollen. De kan bara inte ge den till någon annan i år!

Åker stor buss upp till Tierp på söndag, skönt att slippa sitta i en trång bil i 14h. Kan sova liggandes och kolla på film nu istället. Ska dessutom försöka komma ihåg att hämta min laddare som jag glömde på hotellet.
 
Kl0830 imorgon bitti är det träning för gymnasiet igen, bra att komma upp tidigt då. Nu pyser jag, vi ses!

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till kameran, vad är det för nån? Nu får du ju se till att ta massa bilder på den härliga vintern hemma o lägga upp så jag kan se dem o längta hem. O fota lägenheten! Är jättenyfiken på hur du har det!

2007-11-13 @ 01:00:28
URL: http://lunalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0