En helt oempirisk studie pa natet

Till att borja med sa sitter jag vid ett engelskt tangentbord...

En helt ovetenskaplig studie pa natet sager att jag av 196 personer slar mig in pa topp 3 listan over personer som ar:

Mest tekniska
Mest atradda for sexytime
Har vackrast ogon
Ar sotast
Skulle bli den basta fadern
Kan dricka mest
Folk helst vill kyssa
Ar den basta offentliga talaren och
Ar mest underhallande

Sedan sa har jag 100% pa:

Galnast
Bast leende
Mest trolig att skolka

Jag kan bara utga fran att vissa saker ar sanna, en del andra helt fel =p Men som sagt det finns ju inga vetenskapliga belagg for att studien stammer overens med verkligeheten...

Kommentarer
Postat av: Carina

Vill kommentera förra inlägget lite.
Om man snabbspolar framåt genom de lite mindre roliga partierna så uppskattar man inte de riktigt roliga partierna lika mycket. Sen skulle det ju bli ett fasligt kort liv man lever eftersom många stunder är ju "transportsträcka" för att lära sig ta vara på de roliga stunderna... EHhh blev jag för djup nu?
=)

2007-10-14 @ 17:42:40
Postat av: Perra

Nu ar vi nere i mairianergraven men du har sa ratt sa ratt =p Men sa har i efterhand skulle man kunna snabbspola ibland.. Typ en fredag nar man inte kan trana och bor i Orkelljunga!

2007-10-14 @ 18:21:38
Postat av: Lina

Hej älskling!
Jag kan iaf hålla med om 2,3,4,5,7 o 9... :) Det var helt fantastiskt att se dig igår, drömde om dig hela natten, bara trevliga drömmar! ;)
Puss puss

2007-10-15 @ 13:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0