Näsblod och tonfisk

Har spenderat ytterligare några timmar vid datan för att prata med Lina. Känns lite konstigt att ha en tidsskillnad på 8h. Jag sitter och kollar på sporten när hon går upp till jobbet..

Precis innan jag vaknade så drömde jag om tatueraren. Såg han ute i lördags och undrade varför han inte hört av sig angående bilden han skulle rita till mig. Någon minut senare så vaknar jag av att han ringer och hör sig för om jag kan kika in någon dag. Lite clairvoiant man kände sig då =p

Det gick riktigt bra med att komma upp till klubbis i tid. Började dagen med att blöda näsblod i ca 20 minuter. Och när jag blöder så är det inte lite vid näsborren utan det börjar med att forsa ut över hela ansiktet och sedan golvet när man springer till toan. Borde bränna näsan. Men å andra sidan borde jag kolla upp matallergier oxå. Många borden som aldrig blir av. Hursomhelst, när jag kommer hit upptäcker jag att jag tappat nyckeln. Fick gå som en kutryggig pensionär med hökblick hela vägen tillbaka för at upptäcka att de ligger utanför dörren. Tur för mig!

Ikväll så är det Heroes på TV och även Bonde söker fru. Bara rådiggar han übertönten med brillor. Han är för störtskön. Till det hela så ska jag avnjuta en otroligt god tonfiskröra (ironin bara flödar) och det hela ska sköljas ned med vatten. Martin hade blivit glad om han visste..

Dagarna tar kål på mig här ute i övrigt. kan inte jobba på Gille pga det monotona arbetet får mig att tappa känseln i fingrar och armar efter ca 5 minuter. Går inte att stå där i 7h varje dag då med en arbetsyta anpassad till "little peoples". Och eftersom jag inte är socionom inriktad på missbruksproblem så får jag sätta fart med körkortet så man kan kan få ett jobb. Rastlösheten har kommit igen nu när jag bara tränar 3 kvällar pga teorin så ska få det gjort snabbast möjligast.

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha, appropå att du drömde om en tatuerare, så trot eller ej (och jag vet inte varför) så drömde jag en natt hos Niklas om dig och vi var utomlands nånstans och skulle tatuera oss på stranden o blabla. helt skumt. haha, well.

2007-11-04 @ 20:19:40
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Cissi

helt sjukt vad man drömmer ja..haha. jag har ju två noter på handleden, så skulle jag göra fjärdedelsnoter lite överallt på mig, typ knävecket och foten o sådär så hela jag skulle vara en låt sen. haha, men det var typ bara du som hittade till stranden o jag tog massa omvägar o skit så tror aldrig det blev nån innan jag vaknade..

2007-11-06 @ 20:33:19
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: E

bilden stannar där den är=)

2007-11-11 @ 12:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0