Nyår

Vad ska man då göra på nyår?
Nyår ska ju spenderas tillsamman med de man uppskattar mest. Lite svårt att åka till Australien så där över en kväll. Men hade inte varit helt fel att skåla in nyår där nere på stranden, med ett glas champagne i ena handen och Lina i den andra.
Några ska iväg på en kryssning verkar det som men vägrar att fira nyår med en massa fulla finnar på båten.
Då sitter jag hellre hemma med brorsan och kollar en film eller något. Vet inte hur mycket vi blir lediga över jul, men med tanke på att vi inte har en ledig helg eller matchfri vecka allt som allt så vill jag vara hemma i mellandagarna.

Har varit halvkrasslig ett tag nu och det är nog på väg att bryta ut. Har riktigt ont i ögonen och huvudet. Bra att det bryter ut på en måndag så man hinner bli bra innan helgen igen. Vill inte vara sjuk när det är match, speciellt inte hemma efter att vi förlorade i helgen.

Ska snart krypa ner till kojs igen. Fan vad ynklig man är ibland =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Needless to say, finns ingen i hela världen jag hellre firat nyår med! Puss

2007-10-29 @ 15:06:15
URL: http://lunalainen.blogg.se
Postat av: Mamma i Östergötland

Hej Perra!
Ingen skulle bli gladare än jag om du lyckades få hem lina till nyår, mjaa kanske du då. Vi får väl jobba på`t tillsammans.
Kram från `svärmor`

2007-10-30 @ 09:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0