Totalt nattsvart

Dubbelsuck!

Efter 1h för mkt på MSN idag så ville jag bara springa upp till Arlanda och sätta mig på ett plan som går ca 1400 mil söderut. Det här med videosamtal har ju sina för och nackdelar. Alltid kul att se folk man pratar med och det är oerhört fascinerande att se sig själv med. Men när man vet att det är ca 6 månader kvar innan man får ses så gör det ju inte längtan mindre precis. Jag ska jobba lite på min uppfinning så ses vi snart Lina ;-p

Har jobbat efter träningen nu, gör allt för att på Brians papper klara tills i morgon. Får se vad de är på för humör på migrationsverket i morgon. Är allt klart så har vi ytterligare en spelare i laget tills på söndag, det känns skönt det. Allting börjar falla på plats nu verkar det som.

Ska hem och sova nu, upp om några timmar för att gå tillbaka till klubbis och jobba.

Catch you on the flipside...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0