Hujeda mig

Så seg man är! Hejdundrandes utgång i lördags och efterfest på det. Förfestade hos Mats & Ernesa sen gick vi till Tivoli. Lina & Carina kom dit, jag måste ha en alldeles underbar övertalningsförmåga för att få dem och gå dit =p Kul som fan var det! Har inte varit ute med dem förut.. Sov i omgångar till kl 15 och packade lite efter det... Inte så jäkla kul, lägenheten ser ut som ett bombnedslag. Anton och Emelie flyttade hit i lördags sen har både Marcin och Bartosc hängt här. De är riktigt roliga båda två, hoppas de spelar här denna säsong..

Drog hem till Lina igår och kollade på Bridget Jones 2. FYFAN säger jag!!! Båda två var sååå nöjda med filmen, not.. Ville kasta något på teven men det vågade jag inte, den är ju inte min =p Kan ju uppstå diskutioner isåfall, haha..

Nu är det bara att plocka ihop alla småsaker och ta med sig det viktigaste ut till klubbis.
Möte i morgon oxå med Skåneidrotten, då får vi se hur det blir med jobbet. Skulle vara rätt kul att jobba med det i år igen, speciellt nu när det är lite lättare att ta sig till skolorna..

Träning kl 17-19, softa ikväll. Riktigt najs säger jag, riktigt najs =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0