Kulinariska färdigheter

Var och käkade mat i fredags som sagt,trevligt värre. Fick höra en trevlig överraskning dessutom =)
Thai för 35 spänn var helt ok, tur man inte bor på söder för då hade man käkat ute vareviga dag.
Det känns ju inte som Sverige direkt, gillar det starkt!

Under lördagen så städade jag lite och så kom Robban + Danne ner och hälsade på. Fest med halva laget hemma hos Niklas och sedna en kort kort utgång. Var hemma redan 1:30 så det är inte mkt att skryta om..

                                           




                                    


             


Under söndagen så var vi och käka Libanesiskt innan jag och Micah gick hem till Lina och slappa, under kvällen så blev det Pizza och DVD på klubbis i Örkel. Team Antonsen bevisade att även norrmän kan vara roliga =p

Om 1 vecka så flyttar jag igen, denna gången till Valhallavägen i Örkel. Har en egen uteplats på framsidan och en skaplig gräsmatta dessutom. Var ett tag sen man bodde själv i en 2:a. Köket är ju iof handikappanpassat så en diskmaskin skulle inte sitta helt fel! Vet inte hur många gånger jag flyttat runt nu men det blir 4 gånger nu det senaste året. Kanske blir i Maj sen igen.. Australien låter ju najs men det kanske blir uppåt oxå. Studier på GIH skulle vara kul, är inte riktigt helt 100% att börja knega 7-5..

Konstigt hur man kan sakna vissa grejer så sjukt mycket, till och med så att man bara genom att blunda kan sätta sig i den situationen igen. 

Kollade in lite folk på Coop i söndags. Fan vilken håla man flyttar till =p Den snyggaste outfiten jag såg där inne var trasiga oljigas mysbyxor tillsammans med träskor. Får skabba till sig lite så man känner sig som hemma då =p

I morgon blir det till och tvätta och fixa med en del andra saker. Pratade med körskolan idag och de bjuder på allting så i morgon kör jag igång. Vore skönt att ha kortet innan jul iaf! Ska bara köpa en Merceders SLR McLaren och så är biffen fixad!

Kommentarer
Postat av: Odd-Kolbjörn

Inte skabba till dig Perra, kom ihåg vad du lovat nu.. :p Puss puss

2007-09-25 @ 09:30:57
Postat av: Rutger

Hehe, ingen fara =p Lyssna inte på allt jag säger..

2007-09-26 @ 00:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0