Länge sen

Mycket länge sen man var här. Har varken dator eller egen lägenhet för den delen heller så det är ju kanske inte så konstigt. Har jag inte tränat så har jag varit på klubbis eller inne i Helsingborg. Men lite mer har väl ändå hänt..

Var i Middelfart i helgen och spelade turnering, just det: spelade.. Spelade inte överdrivet mkt men 1 match + lite till.. Känner mig trött och hängig efteråt trots att det gått några dagar nu. Kollade vågen på gymet och låg i måndags -9,5kg i år.. Kan tappa lite till men är som sagt inte sådär jätte energisk av mig..

Pröjsade in en skaplig räkning till CSN förra veckan på ca 1 månadslön.. Skrev på nya hyreskontraktet och öppnar sen posten, en ännu större räkning från f*************k CSN. Kul, kanske ska börja sälja min kropp till medicinska expriment för nu orkar jag fan inte bry mig längre! Det tar ju aldrig slut! Ska man få dras med 2 år resten av livet lr?
Köpte en trisslott för att styra upp det hela och vann 25kr, skrattade åt ironin i det hela och löste in en ny lott =p

Ska och käka middag i morgon kväll hos Lina, O & C kommer dit oxå. Det ska bli kul, inte ofta man umgås.. Tråkigt men sant så orkar man inte när den enda fritiden man har går åt snabbare än det tar och skirva detta inlägget..

På lördag blir det utgång men det blir lite lugnare denna gången. Alla var så tankade senast och fyfan vad alla sög på måndagen sen! Blir nog ett par öl och hem och lägga sig tidigare! Har låtit så förut men nu har man ju en anledning till det oxå..

"Det spelar ändå ingen roll". Jo det gör det, allting spelar någon roll! Det vet jag, och det vet du..

Nu ska jag kika lite TV och lägga mig för att läsa Pilgrimsfärden av mr P.Coelho.. Helt otroligt klok man den där brassilienanaren.. Skulle vilja vara lika vis men har ju andra erfarenheter som kan vara bra att ha så här i efterhand...

Nu skulle jag bara vilja ha en sån där teleportör som de har i Star Trek, tänkt vad otroligt komfortabelt och användbar den skulle vara i vinter. Men man kan ju inte alltid få som man vill, om man någonsin får det överhuvudtaget..

Nu är skärmen så suddig att detta får bli slutet för denna gången...
 Arevoir gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0