Och Nobelpriset i smarthet går till...

Ica Nära Borgen.
Detta för att man på ett mycket miljömedvetet sätt har börjat sälja ekologiskt odlade bananer.
Och för att visa att man riktigt satsar på miljön så har man packat in dem i förpackningar av något skumgummiliknande material inplastat av vanligt genomskinlig gladpack. Vi vet ju alla hur nödvändigt det är med förpackningar av den sorten! De är tillverkade i någon miljövänlig fabrik av något bra material.
Idioter!

Annars då? Jodå, det är lördag och jag borde ha hunnit packa en hel del. Med betoning på borde.Var på Ica och handlade som sagt och la mig i sängen för att kolla lite friidrott. Nu blev det inte så mycket friidrott men en hel del skumma drömmar däremot. Skulle vilja tyda drömmar ibland =p Undra vad alla knasigheter betyder egentligen.

Roade mig i torsdags med att "förstöra min kropp" som vissa skulle uttrycka det. Jag ser det tvärtom =)






Ikväll blir det lite AV och glass innan TVn får göra sitt för en stilla kväll. I morgon blir det till att börja packa ner porslin och skit, ska bli så kul!
Fan man skulle vara rik i stället och åka och köpa nytt varje gång man flyttar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0