Beachhall till Örkel tack!

Vi åkte ner till Malmö idag och spelade beach i ca 2h.
Det började med att efter 3 minuter så fick jag skitont i fötterna och vaderna men lite stretchande hjälte till slut.
Det var ovant att röra sig i sanden och stora steg resulterade enbart i att man sjönk ner i sanden. Det gick dock skapligt med tanke på att jag inte spelat på ca 4 år i sand. Vann 2 matcher och torskade 2. Servemottagning och förflyttningen var inte bra men resten funkade helt ok.
Nu vill jag ha hit en beachhall till djungeln som INTE kostar 300kr/h och bana. Då skulle man kunna bli skapligt bra.

Annars så har det blivit lite volleygöra inför morgondagen och framtiden. Jag undrar hur rastlös jag kommer att bli när det finns mindre saker att göra. Det får bli mycket träning då! Har några sovmornar och en del håltider som det går att passa in.

På vägen hem från Malmö så stannade vi till i Lund och såg Lugi slå Floby med 3-2 och detta innebär att Säter och Lugi spelar kvar i Elitserien nästa år. Samtidigt som jag grattade Lugi så påminde jag dem om hur långt det är till Säter, haha.. Vore skoj att få upp Floby igen men det får väl vänta ytterligare ett år.

Kvällen blir lugn. Lite pannbiffr till mat och tvättstugan får det bli. Ska träna och spela träningsmatch imorgon så man får försöka vila lite. Nästa helg blir ju kaotisk med volley-2000 mästerskap på schemat så man vilar ju inte ihjäl sig direkt..

Hittade en reklamfilm för AVP touren, är dock tveksam att Nestea Beachtour kommer att marknadföras på ett liknande sätt. Men man vet aldrig med spellevikarna på tv4 sporten..


Kommentarer
Postat av: Anonym

man blier ju litta suen på att lira lite boll när nu.. :(

2008-04-12 @ 21:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0