Fifaaaan

25 grader på framsidan, i skuggan dessutom! Inte illa pissat i Skåne om man säger så. Jag kan inte förså att jag bor i detta jäkla land på vintern när vår och senare sommar är så jäkla härligt!!! Skiter i att näsan känner av lite allergi. Så här skulle det vara 350 dagar per år. Endast runt jul/nyår är något annat ok. Får väl göra slag i att flytta till västindien och sälja bananer =p

I runda slängar 6oo trappsteg på ett ben i olika konstellationer blev det i måndags. Fan vad seg man är i benen nu. Det lär ju bli riktigt kassa resultat på testerna i morgon. Varken löp eller hopp blir någonting att jubla över. Men det är bra för då kan det ju bara bli bättre! Styrketräningspassen är i stort sett klara. Ska bara kolla volleytesterna i morgon kväll och göa upp individuella planer för försäsongen/säsongen.

Ska iväg till Väla på IKEA nu med Markus och kika lite. Blir väl inget inhandlat men ska köpa en matta i helgen som jag såg. Snygg OCH billig! Passar mig perfekt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0