Fredag kväll, saker på G

Har precis sagt hej till Farsan. Fick möbler till uteplatesen så fixade vi (han) växter och sånt i rabatten.
Satt och snackade lite skit och så innan han åkte hem. Tog 2 öl under tiden och kände att mat och en dusch är ett MÅSTE om jag ska ut ikväll. Har gått hemifrån runt 07 varje dag denna vecka och kommit hem runt 22 tiden.
Men det blir nog skoj ikväll som alltid! Det går inte att festa och ha tråkigt, det finns bara inte på världskartan..

Idag var vi ute med 4:orna och orienterade. Det gick väl skapligt bra, ingen som sprang bort iaf!
Tyckte dock synd om en tjej som snubblade och föll ner i världens största gyttjepöl. Hon var lite blöt och kinkig sen när vi gick hem.

Skulle ju egentigen inte skriva det här men har tabbat mig lite, igen... Fick högtalare plus subwoofer av Mr. Maineborn när de flyttade. På baksidan satt det banankontakter som man skulle trä in kablarna i. Jag som är så teknisk av mig
och faktist har skruvat sånna tog i för kung och fosterland. Jag bara vrålade rätt ut och svetten sprutade i pannan på mig. Ingenting hände. Bad ett par stycken kolla på det senast när vi satt här och festade. Ingen orkade rubba skiten!
Så kommer allsmäktige far idag och drar lite på dem innan han säger: dessa ska ju inte skruvas, det är faktist en fjäder så det räcker att TRYCKA på dem. Doooh! Haha, ibland är det inte lätt när det är svårt!

Anart bär det av till Niklas så ska hoppa in i duschen. Raka sig, styla sig, klä sig och sen blir det fest.
Samma visa i morgon men då blir det i djungeln i engen huset hos utlänningarna. Vi kanske ses där!


Kommentarer
Postat av: fassan (not so mighty)

Till ditt försvar kan ju sägas att fjädern inte upptäcktes förrän vi skruvat loss hela plattan,
tur vi är så klena så vi inte drog av hela skiten.
Antar att antalet på kortet är något fåtaligare idag.

2008-04-05 @ 12:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0