Kontraster

Förra veckan: 1dm snö, minusgrader, påsklov, slutspel.

Denna veckan: 15 plusgrader, börjat jobba igen, ytterligare jobb på G, slutspelat med herrlaget, mer träningar med ungdomslagen.

En vecka har förlupit men det känns som en helt ny värld om man kollar på hur livet ser ut nu jämfört med då.
Vi var hemma runt 2taget natten mellan söndag och måndag. Jag lyckades inte sova någonting på bussen och var för uppe i varv när jag kom hem för att sova. Somnade runt 0430 och kände när klockan ringde 2 timmar senare att jag var tvungen att ha en liten sovmorgon för att inte gå och bli sjuk eller ngt sånt. Har hostat och haft ont i halsen några dagar men det känns bättre nu när man haft 2 lugna dagar.
Den psykiska stressen är över nu oxå och man kan slappna av på ett helt annat sätt än förut. Det känns tråkigt att inte ha kunnat bjuda mer motstånd i semifinalen men vårt mål var att ta oss till semi så om ett tag så kommer man nog vara nöjd med slutspelet.
Just nu känns det bara tomt och man vet inte riktigt vad man ska göra med tiden. Det blir dock körskola och träning som får fylla ut glappet känns det som.
Ikväll ska jag ut till Åstorp och träna, lägger ner spel på elitnivå men det skulle vara kul att knacka lite boll i lägre division till hösten. En försäsong i bagaget skulle ju underätta lite, till skillnad mot denna säsongen. Har varit sjuk och småskadad om vartannat men det är inte konstigt när man inte spelat på ett par år och bara drar på sig skorna och kör igen.

Ska ringa och kolla lite mer angående ett jobb som ledsagare nu. Någon kväll eller helgdag här och där kan bara vara kul att komma ut. Får man dessutom betalt för det så blir det ju ännu trevligare!

I min rabatt:

image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0