Nära

Var i Åstorp och tränade idag. Hängde med Joel ut för att se hur det var. De var duktiga hela högen och det var en bra träning trots att det bara var 7 pers där. När jag åkte ut så var jag lite orolig dock att jag skulle skada mig. Det blir ju mycket lägre tempo och mindre koll på saker och ting och då brukar olyckan vara framme. Mycket riktigt så sprang jag ihop med en kille när vi skulle passa samma boll. Blev knäad så att det högg till inne i knät. Det knakade och knastrade lite men gick över sen. För att svullna upp nu ikväll såklart. Senare så fick jag en felträffsspike på lillfingret i block och det hoppade lite grann ur led. Drog dock tillbaka det på en gång och det var ingen större fara.
Det blir nog fler träningar där ute men får vara lite mer på hugget då så att detta inte inträffar VARENDA gång. Tanken är ju att kroppen ska hålla ihop bättre ju lägre man spelar men det blir inte oftast så.

Nu på fredag så kikar father förbi så ska vi fixa rabatten och uteplatsen lite grann. Det kan behövas och blir bara trevligt när det är sånt väder som det varit de 2 senaste dagarna.

Imorgon så ska jag träna u15 sen u19, på torsdag 19 för att kolla EVK kvala till div.1 på kvällen. Sen på fredag blir det u15 igen om det hinns med eller om det uteplatsen behöver reataureras lite mer än så. Nästa vecka blir det lika samma. Möte med elitsektionen på måndag, träning i Åstorp på tisdag, u15 sen Åstorp på onsdag, u19 på torsdag, sen u19 på fredag. Hmm, mer fritid? Tydligen inte!

Hyfsat bollsäker kille!


Kommentarer
Postat av: Cissi

jag tror fan inte på't! nope.. sorry.

2008-04-02 @ 19:23:20
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0