Orkar inte uppdatera men svarar på en del menigslösa frågor som jag snodde på Carninas sida

1. Hur gammal är du om fem år?
32 år och 5 år klokare

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mig själv, jobbade bara 4h idag men med en massa olika klasser, slaggat och tagit lungt efter det
3. Hur lång är du?
1,93 m

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
The 9th gate

5. Vem ringde du senast?
Micah

6. Vem ringde dig senast?
Micah

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Men palla att skriva det långa!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Tar deet mindre än 10 minuter på telen så skickar jag hellre mess

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Varken eller med varandra men nu gifta på varsitt håll

10. När såg du senast din mamma?
I februari någon gång när vi spelade i Vingåker

11. Vilken ögonfärg har du?
Grön nu, de var blå när jag var liten.. Hmm??

12. När vaknade du i dag?
0845

13. Vilken är din favoritjulsång?
Mer jul

14. Vilken är din favoritplats?
Vartsomhelst med trevligt sällskap

15. Vilken plats föredrar du minst?
McD

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Någonstans på jorden, mer än så kan man inte planera har jag lärt mig

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Alla läskiga spöken som kom och drog in mig i väggen och skulle äta upp mig

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Några tjejer på skolan

19. Hur stor är din säng?
160*200

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Vad fan spelar det för roll? Meningslösa frågor var det verkligen!!

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Jag sover med ett täcke på mig

22. Hur många kuddar har du i sängen?
5 kanske

23. Hur många landskap har du bott i?
Närke-Södermanland-Västergötland-Skåne

24. Vilka städer har du bott i?
Brevens-Bruk(ingen stad), Vingåker, Falköping, Södertälje(lumpen),Helsingborg.. Tror det var alla, kommer inte ihåg...

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor med hålfotsinlägg, mina fötter dör annars

26. Är du social?
Nej inte speciellt, kanske 1 eller 2 dar i veckan

27. Vilken är din favoritglass?
Päron-splitt

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Fruktsallad

29. Tycker du om kinamat?

Njaa, hellre thai eller indiskt

30. Tycker du om kaffe?
Yes box, det tog bara 25 år att lära sig =p

31. Vad dricker du till frukost?

Juice

32. Sover du på någon särskild sida?
Nej, sover i soffan

33. Kan du spela poker?
Yes

34. Tycker du om att mysa/kela?
Med rätt person ja

35. Är du en beroendemänniska?

ja

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, en massa tjejer

37. Vill du ha barn?

Ja så småningom vill jag det

38. Kan du några andra språk än svenska?
Ja det är klart!

39. Har du någonsin åkt ambulans?
haha ja, blev sparkad av en hästjäkel i ryggen..

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet på sommaren, bassängen på vintern

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Inget speciellt

42. Äger du dyrbara smycken?
Smycken?

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Har inget just nu

44. Kan du rulla med tungan?
Varför skulle jag vilja det? Lika meningslöst som dessa frågor

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Varför måste jag välja 1?

46. Sover du med gosedjur?
hahahaha

47. Vad har du för ringsignal?
Skid Row - I remeber you

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nej, de är för små nu!

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En tom cola flaska

50. Flirtar du mycket?
ja folk säger det, de har nog rätt!

51. Kan du byta olja på bilen?
Har aldrig provat

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

haha... Värdens töntigaste.. Blev stoppad på cykel av en polis som tyckte jag cyklade över hastightsegränsningen.
Det var på en ö med 1 väg på ca 700m. Uttråkad eller facist? Jag frågade honom aldrig..

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Spelet med Niell Strauss, En introduktion till Buddhism och Lev ett skickligt liv..

54. Läser du dagstidningen?

dagstidningar har tagit över skvallerpressens roll i samhället och jag ser ingen anledning till att läsa skiten, blir inte lyckligare av det

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

Nej.

56. Dansar du i bilen?

Nej

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Vet inte, lyssnar inte på radio

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Min namnunderskrift på deklarationen

59. När var du i kyrkan senast?
Tror det var på farsgubbens bröllop.. 2år sen tror jag..

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Roger i Idrott & Hälsa

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
5 dagar under Hulsfred, har aldrig uppskattat min egen lägenhet så mycket som efter det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0