Trött i Helsingborg

Sitter hemma hos Niklas och slappar vid datan nu.

Lite sliten efter gårdagen. Köpte pizza med Mackan igår. Mötte Yaob där och bestämde att vi skulle knalla dit och dricka sen. Efter förfest så gick vi till Hesa Tuppen. Har aldrig varit där och kommer nog aldrig mer gå dit. Red Nex Yippie Kaye säger jag bara!

Lite sliten i morse. Hade Årsavslutning med volley. Spelade Kidzvolley vilket var otroligt skoj. Sedan var det middag och prisutdelning ute i Hjelmsjövik. Då Joel och Martin inte var där så fick jag tala för U15, U19 och A-laget. Delade ut lite priser och kramar. Gjorde mig redo för att åka hem på slutet då det bara var några priser kvar. Hade inte en aning om det men jhade blivit nominerad av klubben till Stipendium som ungdomsledare. Både glad och överraskad så tog jag emot det. Sedan sa Bengt någom om Hederspriset men jag lyssnade inte så mycket. Satt och läste om middagen som är i Helsingborg som jag ska hämta stipendiet på. När jag hör Vingåker så blev jag ännu mer förvånad. Har inte en aning om varför jag fick även hederspriset då jag befann mig i Helsingborg på middag men fick en fin skål från Kosta Boda =)
Funderar på om det blir ett beachcamp i Turkiet nästa år eller laptop med riktigt arbetsskrivbord och bokhylla. Det visar sig. Skoj var det iaf för jag hade inte en aning om det och hade verkligen inte föväntat mig någonting heller!

Jobbar inte kvar på Bering till hösten då så många elever flyttar upp till Kungsskolan. De assistenter som jobbar på Bering har jobbat där längre än mig och får därför de nya eleverna. Så jag knallade in till rektorn på Kungs i fredag och frågade om det fann jobb till hösten. Vi skulle snacka nästa vecka men förhoppningsvis så kunda han få ihop 75% iaf.

Kanske ska flytta in i hus oxå. Det huset som utlänningarna hyrt i år är ledigt. Det skiljer bara 700kr från min 1a som jag har nu. Det liugger mitt i stan och jag har inga grannar! Hoppas det oxå öser sig =)

Mycket bra denna gången. Ikväll ska jag ut och festa med laget så hoppas den bra veckan fortsätter.

Ha det gött
Yippie KaYee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0