Trötter

image128

Sliten och trött är jag men det gör ingenting. Det är jobb och träning och jobb som gäller dessa veckor.
Hittils så har jag lagt ca 7-8h denna vekcna på att jobba med en teknikutvecklingsplan för tjejerna i volleybollen. Jag har nog kommit halvvägs. Sedan så är det samma sak som gäller för killarna. Efter det så ska det till en fysträningsplan från tidiga ungdomsår upp till seniornivå. I början var det riktigt segt då jag suger på Power Point och övriga Office program men det tar sig.

Nu i helgen så är det som sagt Falköping som gäller. Jag ser fram emot det men jag ser även fram emot söndag kväll då jag får krypa ner i min egen säng.

I morse så var vi på besök i Klippan med skolan för att se hur det arbetade med träningsskolan där. Vi skulle åka kl 08 från Centrumhuset och jag vaknar av att jag drömnt att jag försovit mig. Kollar upp på klockan och konstaterar efter att ha gnuggat mig i ögonen att visaren står på 0745. Som tur är så ligger centrumhuset ca 200m här ifårn så det var lugnt. Besöket var mycket intressant och givande och man fick större införståelse hur man kan jobba på lite olika vis pedagogiskt sätt. När jag var tillbaka till skolan så åt jag lunch med mina 6:or som hade vunnit en handbollsturnering under tiden. Efter det 30 minuers lektion och sedan slutade jag.

Tränade mina tjejer, gick bort till lillhallen efter det och tränade de yngre tjejerna jag har i helgen för att gå tillbaka och prata volleybollträning med Martin i storhallen igen. Åt en kebabrulle med BigMac och kom sedan hem för att sätta mig vid datan och jobba mer med volleyboll igen.
Skapligt inrutat liv man lever...

Hoppas dock på att komma in till Hbg snart och käka lite våfflor. Det är ju så himla gott ju =p






Kommentarer
Postat av: Emelie

tja, vad ska du göra i fkp? vi tänkte festa på lördag, eller anton snackar om det iaf, och festa i örkelljunga!, ha det bra!

2008-04-18 @ 13:01:08
URL: http://meelii.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0