Sjöberg

Har flyttat och så, kanske ska till Spanien en sväng snart men orkar inte blogga om det nu.

Läste en intervju med Patrik Sjöberg och han har nog myntat ett av de skönaste citaten jag sett på mycket länge!
Media har ju skapat ett närmast patetiskt ordkrig som ingen egentligen bryr sig om. Hoppas Holm vinner OS-guld och slutar tjata om sina tävlingar, och tidningarna hittar någonting annat att skriva om.

"– Jag tycker att Holm är en duktig hoppare. Absolut en av de bästa som har funnits. Det är inte det. Men alla uttalanden han gör. Han lipar i pressen om alla möjliga saker. Det är specialpris till pappa och uteblivna inbjudningar till Idrottsgalan. Det ligger kanske i hans natur. Han känner sig trampad på. Sedan är det ju inte jag som har alla hopp sparade i datorn från min karriär. Jag har bara porr, haha. Frågan är vad som egentligen är mest perverst av de två alternativen?"

Nu ska jag mysa på soffan till stormvädret efter att jag hängt lite tvätt..

Kommentarer
Postat av: jan banan

Men han är en rätt störd typ även om det var ett kul citat.

2008-08-09 @ 23:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0