3 raka

Ja vi torskade mot Ystad. Lyckades reta upp några gamla gubbar dessutom.. Man kan inte ta en arg Norrman seriöst, språket tillåter det helt enkelt inte =p

Efter den matchen så har vi börjat spela som vi kan och har vunnit 3 lätta 3-0 segrar. Lite bilder från matchen mot Kristianstad kommer här. Skönt att vinna med tanke på hur dåliga vi var första matchen vi möttes tidigare i höst...

         





Damerna blir bättre och bättre oxå. Lagspelet går bra och alla blir bättre på träningarna. Det är svårt att ge alla den uppmärksamhet som de förtjänar när det är ca 18st på träningarna men det är ett angenämnt problem.
Jag har tidigare i höst pratat med Tina C för att få henne att besöka träningen. Mest för att inspirera tjejerna till att träna ännu bättre och det fungerade bra när hon kom förbi i torsdags. Alla såg glada och nöjda ut över att ha haft förbundskaptenen på besök hos ett div.4 lag.

Det blir nog inget mer jobb på skolan efter jul då mina elever har slutat. Det känns trist då jag trivs bra med jobbet. En hel del elever har lovat att de ska bli bråkiga så att jag får vara kvar och det är ju även det ett sätt att visa uppskattning, även om det är lite fel...

På fredag åker jag hem och stannar där i 6 dagar. Ska bli skönt att träffa familjen och kunna koppla av ett par dagar.
Sen åker jag och brorsan ner till Skåneland ett par dagar innan han ger sig av hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0