Dörrdjävel

Vad fan är det som pågår? Kunde inte sova inatt, "kastade upp" som det så fint heter från kl 01 till 07 i morse. Fick väl ca 30 minuters sömn. Prövade både sängen och soffan men kinde inte sova för det. Tyckte det ryckte i dörren i natt, kan inte komma ihåg att det blåste men ngt var det iaf för när jag skulle gå ut idag så gick det inte att låsa upp dörren. Kolven bara snurrade runt och runt. Tur att jag bor på botten våningen och kan gå ut genom altandörren för att låsa upp utifrån, gå in och stänga altandörren och sedan gå ut genom ytterdörren =)

Ska iväg snart och träna, först med herrarna och sedan tjejerna. Hemma runt kl 2115 ikväll, hoppas det går bättre att sova då.

Fick ett samtal från Ortoped kliniken förut, ska dit kl 14 i morgon och göra avgjutningar på mina fötter. Ska bli så skönt med nya inlägg, har en konstant värk som sprider sig mer och mer i fotdynorna.

image75

Kommentarer
Postat av: ernesa

lider med dig!!!

2008-02-04 @ 17:48:48
Postat av: Lina

Fy fan va otäckt med dörren! Därför jag aldrig kommer kunna bo på bottenvåningen, skapligt paranoid man hade varit.. Hoppas du mår bättre iaf, trots sömnbrist. Kram

2008-02-05 @ 08:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0