En onsdag i min nakna lägenhet

Var ju hos doktorn igår och fick lite tabletter, vilken jäkla skillnad! Hela huvudet känns 100ggr bättre efter en dag bara. Man känner ju sig inte så bra när det är som om man hade snortat i sig en hel liter superlim. Men som sagt det blir bättre. Kanske kanske kan träna på fredag. Håller tummarna iaf =p

Jag var iväg förut och tränade tjejerna. Promenaden upp till hallen höll på att ta kål på mig, 750 jobbiga meter. Väl där så var vi 6 stycken på helsal, wow tänkte jag. Men det visade sig att 5st till kom lite senare med bussen så det var ju skönt =) Körde lite gummifys sen och de såg faktist trötta ut, inte så ofta det sker, hehe.

Nu har halva veckan gått och jag har inte fått ngt vettigt gjort. Skönt att vara sjuk på lovet men vill inte slöa till mig igen när man kommit in i en skön rytm. Vakna - äta frulle - jobba - hem o packa väskan - äta - träna - duscha - äta - somna på soffan. Får se hur mycket vettigt man får gjort i morgon. Kanske orkar med lite mer om jag blir ännu bättre.

Funderar för första gången på länge vad jag vill göra til hösten. Nu fram till sommaren så är det mesta utstakat. Jobba hela tiden, spela volley och efter det ta körkortet. Men sen vet jag faktist inte till hösten. Kommer jag ha jobb när hela skolorganisationen görs om? Vill jag fortfarande spela om inte mina fötter blir bättre? Vill jag bo kvar i djungeln ytterligare ett år? Många frågor men det visar sig hur det blir med det, det är ju bara februari än så länge.

Längtar så efter sommaren, speciellt när jag hör denna sången:




Nu ska jag till coop och köpa glass, det blir milkshake ikväll =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

what's up med anonyma kommentarer? haha

2008-02-20 @ 21:07:12
Postat av: Perra

Ja vad fan är upp med det? Haha =p

2008-02-20 @ 22:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0