F¨ttinfektion

Har spenderat en lång dag i hallen. Började med att gå upp kl 07 i morse och käka frulle. Det blev rostade Gräddad Längtan med Jordgubbssylt och Ost på. Så jävla gott!!! Sedan knallade jag upp till hallen, tjejerna skulle spela turnering. De var duktiga och spelade bra i 4 av 5 matcher. Lite orutin i semin satte stopp för en finalmatch men man lär sig den hårda vägen. 3:a av 8:a lag får anses som godkänt.
Sedan så spelade vi mot Habo, vinst för 2.a gången i år hemma och siffrorna blev 3-1. Skönt att vi kunde spela på samma nivå en hel match igenom. Det har inte hänt på hela säsongen tidigare. Efter det så gick jag och käkade Pizza med Sesse o Jannik(e)a o hennes polare. Var trevligt att snacka ngt annant än volleyboll och jobb för en gångs skull.
Tom nya smekord för urinvägsinfektion och annat skit var skoj. Kl 21 knallade jag hem trött som jag vet inte vad.

Nu ska jag krypa till kojs, börjar vid 7 i morgon. Ska bara packa badkläder innan det blir ngn bra film.

Undrar vad fan som pajjade mitt lås till ytterdörren fört i veckan? Polislåset är ju uppryckt och sprucket sedan tidigare... Jag har ju så mkt värdefullt att ta menar jag =p

Kikade runt på Youtube och sökte på Vingåker. Fan vad folk måste ha mycket fritid där =p
Pröva själva och se vad jag menar.

Nej, godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, jag är så jävla trött....

2008-02-15 @ 00:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0