Fredag hela veckan (önskar)

Vickade hela dagen idag som sagt. Hur var de då?? Kan inte förstå att jag verkligen får betalt för det jag gör(eller inte gör). Första lektionen så var det svenska, sa åt dem att de skulle fortsätta med sina arbetsblad och hjälpte till med lite frågor. 90 minuter flöt på väldigt smärtfritt.
20 minuters kafferast och sedan några redovisningar att lyssna på. Efter det så gick vi ut och lekte lite lekar. 2 lektioner till avverkade.
Satt inne på lunchrasten och drack kaffe medans jag kollade på tjejerna som repade sin egenförfattade pjäs. Kyckling, ris och currysås till lunch.
Nästa 2lektioner så kollade vi på Shrek 3. Den var riktigt seg och inte mkt att höja på ögonbrynen över men ska inte klaga, fick ju trots allt betalt för att kolla på den =)
Fick sedan tvinga ut ungarna i regnet innan vi avslutade med Bild.
Det roligaste under dagen var nog när några tjejer fick kvarsittning för att de kom försent. De var så glada för de trodde de skulle få sitta inne när det regnade, men onda jag tvingade dem vara ute extra lnge istället, haha. det ska ju trots allt vara ett straff! Imorgon bör jag göra en jäkla massa. Lina ska komma hit och hämta saker men har inte hört av sig än. Bara det inte blir för tidigt för då ligger jag och sover och svarar inte! Bör klippa mig och bör städa hela lägenheten. Bör även tvätta och gå upp till Jysk. Får se hur det blir med allting.. Håret känns viktigast i dagsläget..


Kommentarer
Postat av: C.

hahha, snacka om gammal goding. han i irngarna är ju bäst. perfekt skrattanfall vid den här tiden. :D

2008-02-02 @ 02:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0