Här beställer man sushi och så kommer det in jordgubbstårta

Spelat match mot Falkenberg idag. Det gick precis som jag trodde, bitvis riktigt bra och bitvis mindre bra. Så länge vi sätter press på våra servar så kan vi slå vilket lag som helst, men funkar det inte så har vi ingen riktig chans i transision. Fick lite speltid och det gick bra, kan bara servera singelblock och låta spikers sköta resten. Kul att spela i den hallen oxå. Hårt golv så man hoppar högre=) och bra drag på läktaren.

Igår så skulle jag ha flyttat saker och klippt mig. Det blev nada. Lina kunde inte komma och salongen hade lördagstängt. Har snart provat alla i djungeln och är inte nöjd än. Första tanten som klippte mig var äldre än mor men stötte på mig, och andra som klippte mnig (en gubbe) där kände jag ngt som jag inte borde ha känt mot armen. Han var så kort och tjock så hans armar räckte knappt fram. Har hittat en salong vid Centrumhuset där några yngre tjejer jobbar. Hoppas man får både bra service och en bra klippning, annars får jag börja bege mig in till HBG så fort håret behöver ansas. Och det blir rätt så ofta när det växer som det gör.

Ska gå upp till jobbet om 6h, ska hoppa till sängs snart. Får gå upp lite tidigare och raka mig och packa väskan. Lär snooza en gång iaf känns det som.

2 veckor kvar till sportlovet, gött det =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0