Iväg till jobbet

Vaknade för 1h sen.. Ställde om alarmet 20 min frammåt och somnade om, så skönt! Spelar väl egentligen ingen roll om man sover 20min mer eller mindre men det är själva känslan av att inte behöve stressa som jag gillar.
Hoppade in i världens varmaste dusch och ångade ihjäl hela badrummet..

Idag ska jag vicka i 6a hela dagen. Blir rätt så lugnt hoppas jag!
Sedan blir det iväg till träningen och efter det hem och städa inför helgen och laga mat. Blir av med en del sker imorgon som är Linas så får gå upp till Jysk och köpa lite småskit att fylla lägenheten med.

Sov i sängen inatt. Riktigt skönt för rygg och nacke. Men drömde massa skumma saker som vanligt.
Vet inte hur många jag känner som har dött den senaste tiden i mina drömmar.
Dessutom så CYKLADE jag till en fest ca 45km bort. När jag har kommit halvvägs så stannar jag på en mack och handlar lite. När jag kommer ut så har ngn jävel snott cykeln! Snacka om jag var förbannad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0