Lite mer lexikon

Än sen då?:
Then then, then?

Behåll växeln, det är jämt:
Keep the gear, it s always

Har ni revbensspjäll?:
Do you have reef bone ventilation?

Han är bortrövad:
He is away-assed

Är det överhuvudtaget möjligt?:
Is it overheadtaken possible?

En snuskhummer:
A filthy lobster

Sköt om dig:
Shot around you

Slå dig ner och ta för dig av kakorna:
Hit you down and take for you of the cookies

Vad är du för en, jag känner inte igen dig:
What are you for one, I don t feel again you

Du är avskedad:
You are offspooned

Nä, du! Den gubben gick inte:
No, you! That old man didn t walk

Skicka mot postförskott:
Send against mailbeforeshot

Hör du du du:
Hear you you you

Skärp dig:
Belt yourself

Vi har en fartkontroll här.
We have a fart control here.

Kulpenna
Funny pen

Potatis med pannbiff
Potatoes with forehead stake

Kommentarer
Postat av: C.

haha, vet inte om jag är ständigt trött, eller om humorn faktiskt funkar på mig... :P

2008-02-05 @ 13:31:01
Postat av: ernesa

den sista är ju bäst.. haha

2008-02-05 @ 17:11:57
Postat av: Ida

HAHAHAHA!! Fan vad kul! detta kommer jag sno från din blogg...;O)

2008-02-10 @ 17:09:02
URL: http://vattenskida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0