Så duktig man kan vara

Lägenheten

Möblerar om idag och städar hela placet, jag hoppas att jag orkar göra klart allt bara så att det inte ser ut som värsta krigszonen nästa vecka. Flyttade sängen och är glad att det inte är parkett i sovrumet då jag släpade stålramen med medrasser i över hela golvet. Nu blir det till att köpa en massa växter och sånt nästa vecka. Får se när Lina kan komma och hämta sina saker men i bästa fall så får jag en massa massa krimskrams tills dess.

Sportlov

Om 1 vecka så är jag ledig, det är sportlov. Känns rätt så segt att veta att man ska gå och dra benen efter sig i 10 dagar. Vi spelar hemma i Vingåker borta mot Vingåker nästasöndag och örhoppningsvis så kan jag stanna några dagar efter matchen. Kan inte träna ordentligt iaf som det är nu. Får sitta ca 20 minuter efter träningen när jag tagit av mig skorna och ska byta till ytterskorna. Fötterna sväller upp som ballonger och dunkar som f^¨n. Ska till ortopeden på onsdag igen och be han ordna med vår sponsor å att jag kan få använda ett annat märke istället.

Djupa samtal

Snackade med Jansson på MSN igår om kärleken och livet =p Så djup man känner sig, haha. Hoppas vi kan träffas i sommar både i Hbg och i Sveriges Mecka(Jönköping). Har varit riktigt skoj de sneaste gångerna vi från Vbg träffats men det blir mindre och mindre folk för var år som går. Folk skaffar barn och sån skit och jag kan nog säga att jag inte är ett dugg avundsjuk. Jag är nog riktigt bekväm och egenkär av mig och vill ha allt på mitt sätt. Får se om man orkar ändra sig eller inte. Det finns ju för och nackdelar med allting.

Helgen

Idag blir det slappa dag blandat med syssla lite i lägenheten. Är sugen på något gott sen men har slösat de mesta pengarna, får snåla tills näst vecka när det blir påfyllning på kontot. I morgon så spelar tjejerna turnering i Örkel och jag kan vara med för första gången. Ska bli kul att se hur det går! Vi samlas i hallen kl 08 och håller påända tills det är dax för match med A-laget så det blir ca 11h i hallen i morgon. Kommer somna snabbt på kvällen skulle jag tro.

image76

Jag längtar efter sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0