Sjuk, igen...

Ska till doktorn om 30 min. Har varit sjuk sen förra onsdagen och blir inte ngt bättre.. Vore ju fan om man skulle få käka penicilin igen! Har ätit 4 eller 5 kurer de senaste 15 månaderna..

Har vänt på dygnet duktigt nu. Vaknar runt kl 07 vare sig jag ska jobba eller inte. Kan ju tycka att jag skulle sova mera nu när man har feber och sån skit men icke! Vaknar av mig själv och tänker: Jaha, vad ska man göra nu då?? Det är ju inte direkt så att man tar fram dammsugaren så tidigt..

I söndags spelade vi hemma i Vingåker mot Vingåker. Storstryk i den sista delen av matchen. men vi förlorade redan i 1:a set. Alldeles för många skitmisstag och vi skänker dem det setet. Hade vi varit på tårna där så hade det kanske blivit tajtare, men det får man aldrig veta. De var dock väldigt bra och det blir tungt för de som möter VVK i karten.
Bara 2 veckor kvar till slutspelet och hoppas man blir frisk snart så jag kan träna för fullt så snart som möjligt.

Hittade en gammal klassiker på Jutube.
Lägg märke till de otroliga ljudeffekterna och det hänförande skådespeleriet...


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, lika bra videos som vanligt.. ;)

2008-02-19 @ 13:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0