Svarta fingrar

Har haft håltimme i 90 minuter... Spelat gitar såklart =p Fingrarna är ömma och svarta men det är skitsamma.
I sommar så ska det spelas, haha. Har lärt mig 6 låtar till under den här tiden, men ar även insett att det är lättare att spela på gehör än vad det är efter noter.. Undra om det är så att man är väldigt högerstyrd i skallen då eller om det är tvärtom. Kommer inte ihåg vilket som är vilket.
Nu ska jag upp till skolan iaf och ha 2 lektioner till innan det bär iväg till hallen i endast 4 timmr idag =p



Jag vaknade kl 0215 inatt och hade sovit klart. Somnade nämligen kl 21 igår, mådde inte riktigt bra. Har dagar kvar på penicilinet och hoppas det händer ngt under helgen så man känner sig tipptopp igen.



Om 1 år så får han akta sig, då har jag spelat ca 900h om jag forsätter öva i samma tempo, hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0