Vill bli frisk!

Jag vill börja träna igen, nu! Men det har inte släppt än då lika bra att ta det lugnt. Orkar knappt gå upp till hallen så..

Vad har jag gjort idag då? Hmm, vaknade och satte mig vid datorn. Tog medicin och kunde inte käka frulle på över 1h eftersom det står så på bipacksedeln. Det står även bland biverkningar: magont, aggresivitet, mardrömmar, vanföreställningar, yrsel och hjärnblödningar.
Har inte känt av någonting och det är väl skönt det. Jag är den enda jag vet som blir åksjuk av vanlig allergimedicin och det vr ytterst ovanligt så man kan ju förvänta sig ngn skit iaf.

Nu ska jag diska, äta lite mackor med kräm och sedan träna tjejerna. Efter det så ska jag inte träna själv men vara med på herrarnas träning. Ikväll blir det slappt eftersom jag lär vara helt död efter 5h i hallen.

Jag ska även gå och boka ny synundersökning snart. Börjar se sämre utn brillor och nu när bågarna är semi-pajj så kan det vara läge och köpa nya. Får se vad det kan tänkas kosta bara, vill ju inte ha vilka bågar som helst.
Linser tänker ni kanske då? Nope, jag ar världens jäkla allergi i ögonen halva året och eftersom jag inte pallar den medicinen så blir det inget med det. Dessutom hindrar glasögonen att man får allt för möe i ögonen.

Drömde att jag var och festade i Vingåker inatt. Fick ngn konstig twist där på slutet då jag teleporterades upp till fjällen men ska inte klaga. Kunde ju lika gärna ha hamnat i Afghanistan lr ngt =p

Haha snacka om länge sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0