Bra kombination

Har ingen riktig mat hemma jag hinner göra iordning så det får bli pizza. Nu äter jag det kanske 1 gång i månaden men ändå. Känns sådär halvtaskigt ändå innan gymmet.

Somnade tidigt igår och hann sova 8h. Vet inte när jag gjorde det senast. Ändå är jag trött idag och har vilat 1h på soffan.

Ska gå och kolla om jag får klipptid i morgon. 4 veckor senast men känns ndå som om man har Björn Borg frisyr.

 Hittade en video på nätet. Skulle bra gärna åka ner till Grekland och se en match med Max. Efter att ha kikat in denna så vill man ju det bara ännu mer.


Kommentarer
Postat av: Cissi

asså det är helt jävla stöööört, man kan typ inte fatta att det kan vara så stort? här är man glad om man skramlar ihop en rad med publik.. herrejösses.

nåja, din musik är inte så pjåkig den heller. men vi synkar aldrig på msn så vi kan snacka om det?

2008-01-29 @ 23:35:29
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0