Nästan rånad ikväll

Det låter lite värre än det i själva verket var! Jag kom hem från träningen efter 18 och klev in i lägenheten.
Han snacka med Lina i ca 2min innan det ringer på dörren. Trodde det var Dejan då vi höll sällskap hem, hans mor bor dörr i dörr med mig. När jag öppnar dörren så är det ingen där.. Förrän det hoppar fram en gubbe bakom dörren. Ser ut som ngn galen knarkare och har en påse i handen. Min första tanke var: stackare, här finns ju ingenting att ta =p Men det visar sig att det var ett blomsterbud. Efter att ha lekt gissningsleken i ca 5 sekunder så ser jag att det var en fin krukväxt från Far med familj. Undrar om han kommer ihåg att jag är allergisk mot blommor. Bra jobbat i såfall!
Ska ringa och tacka i morgon. På söndag blir det nämligen 15h buss Örkel-Sthlm-Örkel igen..

Har äntligen fått igång nätet som ni ser. 4 inlägg på 2 dagar mot 1/månad blir lite skillnad. har laddat hem både Heroes S2 och Californication. Efter pizza med Lina på Valentino tills halva jävla högstadiet med en massa skrikiga högljudda "alternativa" ungdomar kom så blev det soffläge. Han med 6 avsnitt idag och det blir fler i morgon. Inte för att dagen var så slitsam iof men ändå. Byggde lego och gick till badhuset idag. Alla dagar skulle vara fredagar!

En bild från julfesten, riktigt rolig kväll!

image64


Kommentarer
Postat av: ernesa

haha jadu, om vi säger så här.. en heldag ensam eller en heldag med folk?!=) valet är lätt! o så ska man ju träffa cissi sjklart!! hoppas på en scysst match bara, så det är värt resan=) ..

2008-01-19 @ 13:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0