Rullstol någon?

Känner mig som 285 år gammal ungefär med mina fötter... På två veckor så har jag fått dubbel benhinneinflamation,
trampat igenom mina hälkuddar och fått en sena som hoppar och skaver över fotknölen. Kan inte gå en meter utan att man vill ta en såg och göra som killen i Saw, kapa benet vid fotleden. Nya hålfotsinlägg dröjer minst ett par veckor så blir inte så mycket tränande för mig. Riktigt surt nu när det börjar gå lite bättre och jämnare på träningarna som passare. Skulle ha satsat på schack eller någon annan oatletisk sysslosättning i stället =p

Har börjat komma in i det nya jobbet nu oxå och få en bättre dygnsrytm dessutom. Efter att ha sovit 4h de 2 senaste nätterna så sov jag som ett litet barn i natt. Efter 6 timmars sömn så räckte det med 4 koppar kaffe på jobbet och man kände sig som en Duracell kanin på speed. Inte riktigt kanske men jag hade nog inga stora svarta soppåsar under ögonen iaf.

Får se hur det går nu i lägenheten efter 10 dagars sambo-skap. Är ju nästan aldrig hemma så det ska nog gå bra. Synd för lägenheten som får stå tom bara.


                                               image65
Längtar till sommaren!

Kommentarer
Postat av: Janne

Fan va het du är perra! En camping, kungsök i handen och en karamellkungenpåse!! Kan inte bli bättre!! Hehe

2008-01-22 @ 19:34:44
Postat av: lina

Jag kommer sakna att bo med dig också, ifall det är det du försöker säga.. :p Kram på dig!

2008-01-23 @ 10:18:04
URL: http://lunalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0