Så mörkt det är

Känns så iaf. Vi seplade hemma idag. Vi vann första set efter riktigt bra spel, och vi förlorade med 3-1.
Och jag som är så bra på att ta en förlust. Skulle kunna hälla upp ett bad, sätta på I will follow you into the dark och skära upp handlederna... Inte riktigt men börjar fundera på vad ens liv egentligen innehåller när man tar så hårt på något så simpelt som 2p. Fast det är väl inte bara det, hade det varit 1 förlust så hade det varit skit samma. När det blir fler och fler så blir det dock tungt. Måste få ngt mer betydelsefullt än Volleyboll och jobb i mitt liv bara. Det var ju så förut men världens mest lättombytliga kanske inte är så bra.

Nu ska jag ta och steka några Aussie-burgare och dra på en bra film samtidigt som jag bäddar ner mig själv i soffan.
Har en jättefin och skön säng men sover ändå bättre i soffan. Hade den haft en divan så hade den varit perfekt. Vet vem jag vill byta med, känner dock att min övertalningsförmåga inte riktigt räcker till..

I morgon börjar jag tidigt och känner faktist att jag ser fram emot att gå till jobbet. 1 bra stund väger lätt upp 5 dåliga. Men när det går 5 bra på 1 dålig så är det ännu bättre! Kan nog säga att jag hittat ngt jag vill jobba med, förutom volleybollen då. En specialtränarutbildning kombinerat med något lärarämne blir mer och mer lockande. Men det får vänta några år till. Ska verkligen spela några år till om jag inte får ngn akut jätteallvarlig skada men det är rätt så svårt som passare.. Foten kändes ok idag efter 36h vila. Ska bli intresant att höra vad sjukgymnasten säger på onsdag.

Jag har fått hem en jäkla massa otroligt skön musik. Laddat en del men även fått en hel del av C som varit en ängel på den punkten. Hade det varit kass musik så kanske inte jag hade skrivit ängel men vafan, haha. Skönt att hitta ngn med lika bra smak och få hem en massa band man aldirg hört förut.

Charlie Wilsons War eller I Am legend? Det känns som den senare. Lite tyngra och det passar mitt humör just nu!

Lite svengelska till mitt nya lexikon:

Morningday - Morgondag
Belt you - Skärp dig
Are you sharkening? - Hajjar du?



Kommentarer
Postat av: Lina

De hade en skitsnygg, mörkgrå/svart soffa på Jysk för 4500:- med schäslong o allt. Det kanske vore nåt. Skön var den också, men inte som min förstås.. :p

2008-01-29 @ 09:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0