Träning snart

Vaknade för 1h sen. Satte på Hitman och kollade klart slutet. Tog hem den samt Charlie Wilsons War och I Am Legend igår så det blir väl mer film efter matchen ikväll. Börjar tidigt i morgon men hinner med att se den ena iaf..

Blir hämtad till träningen, ska isa min fot och kika på så får vi se ikväll om jag kan vara med.

Frukost snart. På menyn står O´boy med nybakta frallabullar, marinerad kalkon och skink/lök-sallad. Skulle duscha och raka mig men gillar att ta det lugnt på morgonen så det får bli innan matchen.

Vi ses i hallen hoppas jag!

image72

Kommentarer
Postat av: Emelie

Synd att ni inte kunde vinna idag! Hoppas det kan gå bättre nästa gång ! Ha det bra !Puss

2008-01-27 @ 20:16:39
URL: http://meelii.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0