Va? Ska jag börja om 5 minuter??

Satt uppe i natt sent sent. Inte för att jag behövde det eller var ovanligt pigg utan bara för att jag kunde =p
Känner mig väldigt gammal när jag tänker på det, haha!
Skulle gå upp vid 10 tänkte jag och handla god frukost och sen ta en lång varm dusch innan jag gick iväg till jobbet.
Så var planen iaf. Men planer håller inte riktigt så ofta. Kl 0825 ringde telefon och det var skolan som ville att jag skulle komma tidigare och ta 6A. Jag frågade när och fick det roliga svaret "om 5 minuter". Jag kontrade med 25 och så blev det. Kommer till skolan och inser att halva klassen är hemma och är sjuk. Synd för dem men skönt för mig.
Delade upp killarna för sig och tjejerna för sig. Det var så tyst i klassrummet att man hade kunnat sova där framme på katedern. Hjälpte tjejerna att repa en dramapjäs och drack lite kaffe. Lunch och möte. Mer kaffe och klassens timme.
Avslutar allt med en timme redskapsgymnastik. Blev inte lite häpen när gympaläraren som är närmre 50 än 40 visar hur man hänger flaggan i ribbstolarna (han tar tag i ribbstolen med båda händerna och reser kroppen rätt ut i horisontalläge, precis som en flagga en blåsig dag). Prövade själv men fick lite generat erkänna mig slagen.
Klarade dock av att föörsta gången på många många år, om äns någonsin att gå upp i brygga. Börjar bli bättre och starkare i ryggen igen =p

På träningen så spelade vi match och jag var riktigt seg. Skulle jaga ifatt en boll och hopppassa när hela foten bara viker sig utan anledning. Ska bli skönt att komma till sjukgymnasten så hon får kolla på mina fötter.

Ikväll så orkar jag inte göra någonting trots att jag är sugen på att gå ut och bara ta någon öl. Får väl bli en annan gång. Har inte provat Ängelholm än.

Nu ska jag göra milkshake och sen käka vindruvor på soffan.

Nu i MP3:n

The Wombats - Moving to New York
Those dancing days - Disco
Those dancing days - Those dancing days
Arctic Monkeys - Still take you home
Babyshambles - Back from the dead
Regina Spector - Fidelity
Therapy - Diane
Billy the Vision & the Dancers - Goodnight Sweetheart
Moneybrother - Don´t stop
Tingsek - Egoflow
Death Cab for Cutie - I will follow you inte the dark
Depeche Mode - Condemnation
Live - Overcome
Salem al Fakir - Its true
David and the Citizens - Pink Evening
Plain White T´s - Hey there Delilah

image68

Det borde vara nyår varje fredag!

Kommentarer
Postat av: Cissi

I kind of like det du har i mp3n... kan det vara halva min förtjänst!? :D

bra tempo på uppdateringen nu tycker jag.

2008-01-26 @ 14:00:07
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: P

Lite mera än halva haha. Men det har inte hänt så mkt de senaste dagarna.. Slut på musik?

2008-01-26 @ 15:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0