Nu sitter jag där igen

Flyttar om 5 dagar och har inte packat mycket. Om man inte räknar det som jag inte packat upp sen förra flytten då =p
Och stavas det illa så hänger inte mitt tangentbord riktigt med. Trådlösa skit!
Hur som helst så var det den där flytten ja. Ska bli så skönt att ha ett hus, vet inte hur många gånger jag sagt det men det kan inte poängteras nog. Det behövs ju såklart fyllas ut men det ser ut att bli en av proffsen som bor i lilla sovrummet i 6 månader.
Då behöver jag fylla ut ett rum till och det blir kontor ser det ut som. Ny laptop plus min vanliga data. Skrivare och hela köret med nytt skrivbord. Får det för ett projekt, bara att tacka och ta emot.
Vardagsrummet behövs det lite småkraffs till men det löser sig. Mitt sovrum klarar sig i början.
Är enbart osäker på köket. Ska jag ta med mitt barbord eller skaffa nytt? Det är ju tegelvägg och är inte helt säker på hur det funkar att borra upp det där.

Imorgon kommer underbara Telia och kopplar över bredbandet plus digital TV:n. Eftersom de är så servicevänliga så tar det ca 10-14 dagar innan det kommer igång igen. Tack så jävla mycket för era dyra priser, borde inte de förbättre servicen?

Nästa vecka så drar herrlaget igång igen. Flyttar nog på måndagen så får sikta på torsdagen. Blir en buzy höst kan jag lova. 8-9 helger (fre-sön, heldagar) blir det utbildning eller läger lite varstans. Och det är innan jag räknar med eget spel och att coacha tjejerna. Minst. För det finns en del andra småkurser/föreläsningar jag vill på oxå. Tyvär så misar jag den mest intressanta men måste vara på Bosön samtidigt.

Ska lägga mig och kika på Leende guldbruna ögon med bla Fares Fares. Så jäkla skön serie, hittade den på Telia Video så vet vad jag ska göra i natt. Blir ju som sagt inget internet eller TV nu på 2 veckor så. Tror dock jag har en jäkla massa serier och filmer på datan så får koppla den till TV:n och stereon så kan man alltid somna till någonting.

God natt på er och välkommen herr Blund

Var ett tag sen jag plinka gitarr men suget är på G




RED BULL GER DIG VINGAR!

Kommentarer
Postat av: Amanda

nej alltså, det ska alltid vara nya saker.. inte samma nån gång :O

2008-07-24 @ 06:29:53
URL: http://amandamoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0